Re: lug-bg: Web arhiv (

  • Subject: Re: lug-bg: Web arhiv (
  • From: ilko@xxxxxxxxxxxx (Ilko Gruev)
  • Date: Fri, 13 Nov 1998 15:12:37 -0200

At 10:50 AM 11/13/98 +0200, you wrote:

>Mai raboti dobre toia arhiv na pismata. Moje bi shte e hubavo
>da iztrivash chast ot tiah - tezi, deto ne sa mnogo cenni.
>
>Citiram go v novata versia na WEB-starnicata (shte ia uploadvam
>sledobed).

Àðõèâúò ãî áèâà. Ñêåëåòà ãî òåñòâà ïðåç ìàêèíòîø, àç ïðåç Ó`98 - è ïàê ðàáîòè.
×óäíî !
òð
From owner-lug-bg@xxxxxxxxxxxx  Fri Nov 13 16:34:17 1998
Date: Fri, 13 Nov 1998 15:07:57 +0200
From: Hristo Grigorov <hristo@xxxxxx>
To: lug-bg@xxxxxxxxxxxx
Subject: lug-bg: Xcyr
Sender: owner-lug-bg@xxxxxxxxxxxx

Privet,

posubrah tui-onui na tema X Cyrillic na:

ftp://ftp.bse.bg/pub/Unix/X11/cyrillic/

lojih u dve HOWTO:

Cyrillic-HOWTO - tova e modificiran variant na stranicata na Stanislav
Tzolovski.
Uvedmih sobstvenika po e-mail za da si kaje i toi dumata...

KDE-Cyrillic-HOWTO - tova e malko "korigiran" mail-a na Michael Stoev po
vuprosa za
cyrillicaziata na KDE.

Vupreki tova smiatam che triabva da si napishem nashe HOWTO koeto da e
po-podrobno i
da ima varianti na angliiski i bulgarski. No zasega i tova e dobre!
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'