RE: lug-bg: kade e ????

  • Subject: RE: lug-bg: kade e ????
  • From: christot@xxxxxxxxxx (Christo Todorov)
  • Date: Tue, 15 Dec 1998 14:30:13 +0200

Christo Todorov wrote:

> Minah na RED HAT i se opitvam da si konfiguriram kartata (mrejovata) za da
> se varja pak kam DECneta, ama ........ kade e v tazi distribucia (ili
> po-tochno koi ot vsichkite) e configuracionnia fail za mrejata???????
>
> Ico

hto ne probvash netcfg - neshto ot sorta na netconfing, probvaj i netconf
abe izobshto netc i posle dva pyti taba:))) (ako go ima tva na Root Hat-a)
Ama tova e na novata versia 5.3, tam si nastrojvash i adapterite i prochee,
ama izobshto lame rabota.

abe zarezhia taja sistema, Slack rulz (SunOS too)

v0rbiz

Da ama inicializaciata na DECNet protokola triabva da e predi tazi za TCP-to
za da se configne MAC adres razbiraem za DECove ( sas Slacka stava ama za
nego nimam pak edin softuer koito mi triabva a da sedia da portvam neshta)
Mejdu druguto otkade izkopa 5.3

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с: