Re: lug-bg: old Mitsumi CD

  • Subject: Re: lug-bg: old Mitsumi CD
  • From: stefan@xxxxxxxxxx (Stef)
  • Date: Sat, 19 Dec 1998 18:50:07 +0100

probvai s loadlin-a
da go setnesh pod dos i da dadesh ATAPI CDROM ot linux-a dali zaspiva
az imam drug problem nachi sichko si varvi tok na mashinata mi
no kato kompiliram kernela 2.0.35 po tochno :))))
i bootvam (bootvam s loadlin zastoto diska mi e 15000 cilindera i liloto se
duni) i na Init boot ili nesto ot sorta zaspiva!
prosto zaspiva nqkoi sluchvalo li mu se e..
Stefan