Re: lug-bg: Modem

  • Subject: Re: lug-bg: Modem
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Thu, 24 Dec 1998 17:59:46 +0200

Plamen Manov wrote:

>   Move da wi se struwa stranno no paradi nqkoi obstoqtelstwa mi se
> nalaga da si pusna modema na 4800 ili 2400 pod Linux no w pppsetup
> nqma takawa opciq.:(
>
> Kak move (ako wobshte move) da stane towa ?

predi vsichko skorostta na vruzkata ne e ravna na skorostta na porta,
t.e. porta moje da e na 56K a mode ma da se vurje na 300. Obiknoveno ima
nqkakvi AT komandi na modema, koito opredelqt tova, primerno ATS37=x e
standart za nsikite skorosti, a za modemi na 14.4 i poveche ima i drugi
komandi, na rockwell e ot tipa at+ms=10,0,2400,2400.

zezo
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с:
    • Re: lug-bg: Modem