Re: lug-bg: modem-pnp

  • Subject: Re: lug-bg: modem-pnp
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Mon, 04 Jan 1999 22:22:27 +0200

Jordan Denev wrote:

> Moje problema da e v PnP-to.
> Linux (do 2.1.131) ne razpoznava povecheto

ne povecheto. ne razpoznava _nishto_ pnp prosto shtoto nqma support. a v
2.1.x supporta maj se poqvi predi .131.

> Vazmojno e ustroistvoto da se inicializira pod
> Linux ( isapnp), no ne znam tova dali
> shte varvi s modema.

PnP ne se interesuva ot tipa na ustrojstvoto. tova e prosto interfejs za
dinamichno alokirane na harduerni resursi, t.e. trqbva da raboti sus
vsihko.

btw sound kartata ima okolo 6 parametura za nastrojka, modema ima samo 2
- port i IRQ.

Drug e vuprosa za avtomatichnoto alokirane na resursi - bez chovek da
znae kakvo e modem da moje da go pusne - no vsichki znaem do kakvi
problemi vodi tova v win9x :(. Lichno az predpochitam da znam na koe IRQ
mi e modema dnes :)

zezo
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с: