lug-bg: Za Debian ot Pc Magazine

  • Subject: lug-bg: Za Debian ot Pc Magazine
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Fri, 07 May 1999 18:33:48 +0300

Zdraweite
Dosta komentari biaha na tema
koia e nai dobrata kolekciq i.t.n.

Ta poneze kakto wsicki ste zabeliazali
w toia disk pocti wsicko e w arhiwi *.deb
I pon Slakware niama razpaketirasta programa.
I tyi kato ne misla ce tozi disk e nai
podhodiastia izbor no sys sigurnost
ot nego mogat da se izwadat cenni nesta
A i taka ste mogat da se dawat po obosnowani
mnenia e li debian kolekcia ili napreki.

Ta ima dwa nacina da kompilirate
dpkg-1.4.0.8 ima go na diska
Samo compilacia bez instalirane
E hwylia malko kycowe zaradi razliki w pytistata
I trite taka prigotweni
dpkg, dpkg-deb i dpkg-split
samo tezi trite sa zdylzitelni
gi slagate niakyde w pytistata
primerno /bin. I sled malka
ewentualana redakcia na initata na mc
ste mozete za gi otwariate s mc kato wseki
drug arhiw
Ot pyrwo se zasilih da gi prata paketirani
do wsicki ama kato umnozih 230K po ~ 100
pozalih mail servera na grupata
no ako niakoi ne mu se zanimawa da mi prati
edmo pismo do mailto://kristo@xxxxxxxxxx
sydyrzasto mailto://sobstwen.adres i ste mu gi
pratia priako gotowi kompilirani.

Misla ce ima wytre intersni nesta i si zasluzawa
ste spesti niakoi i drug download :-).

Pyk i sporowete za nai dobra kolekcia
biaha dosta dosadni i neobosnowani.

Mezdu wprocem niakoi znae li dali ima
niakakwi ogranicenia 'oswen dobroto wyzpitanie'
za transfer na failowe do grupata.

Imam i edin problem:
Normalno masimata mi raboti po Linux mnogo byrzo
no si instalirah Star Office
Edno otwariane na dokument e 2 cigari wreme
Wsicko e tolkowa bawno ce e prakticeski neizpolzwaem.
Niama syobstenia za greski wsicko raboti no strasno bawno.
Inace dokato ne e startiran ili sled kato e zatworen
wsicko si raboti mnogo byrzo.
Masinata e pentium na 133 s 16MB ram
Pri was taka li e i dali e redno
Ne si namiram nikakwa greska.

Pozdrawi Kristo

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: vcard.vcf
</UL>

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'