Re: lug-bg: za seminara

  • Subject: Re: lug-bg: za seminara
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Wed, 12 May 1999 01:42:14 -0700 (PDT)

--- Nickola Trupcheff <nickolat@xxxxxxxxx> wrote:
> Zdravejte,
> Smqtam che e mnogo udachno tova za seminara, shte se
> radvam ako moje i az da dojda...
> Smqtam che za populqriziraneto na linuxa nqma koj
> drug
> da go pravi ;)) taka che sam s dvete race za podobni
> meropriqtiq.
>
>   MAPBuH

Taka e. Poneje dosta hora se izkazaha pozitivno za seminara, neka tezi,
deto misliat da uchastvat da napishat kratko pismo do grupata v koeto
da utochniat
3 svoi predpochitania, za da mojem da fixirame data
i programa na seminara. Predlagam slednite neshta da
uto4nite:

1. Predpochitani dati za provejdane.

2. V koia oblast na Linux OS (i Free Software izobshto)
ste maistori, za da vi vkluchim kato lektori.

3. Koia tema ot Linux iskate da bade obsajdana na
seminara (t.e. tema po koiato se 4ustvate bosi, no
iskate da naprednete v neia).

        Skeleta
===
Skelet