lug-bg: otnowo za seminara

  • Subject: lug-bg: otnowo za seminara
  • From: bkrosnov@xxxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Wed, 12 May 1999 09:30:46 -0700 (PDT)

Za datata
5-6 Juni spored men e naj-dobre (moje i 12-13)
Mislq che taka naj mnogo hora shte mogat da dojdat,
nqma da ima mnogo hora zaeti s uchilishte, syshto i
hora koito sa na more, planina ili kakwato i da e tam
pochiwka.

Neka glawniq topic na seminara da e Linux kato
zamestitel na Windows i wyrhu towa da se sysredotochat
osnownite usiliq. Predlagam da predstawim
user-friendly distribucii-te osnowno(Redhat/Mandrake i
SuSE).
(SuSE shte imam w kraq na sedmicata) Predlagam
seminara da ima i wtora chast - samo za hora koito
veche sa instalirali i/ili konfigurirali linux i se
interesuwat poveche ot temata, imat problemcheta, i
t.n.
Klubyt na Otworeno obshtestwo mi se struwa twyrde
malyk za da pobere wsichki jelaeshti, kakwo mislite
wie ?

Moga da iznesa lekciq za hardware pod linux zashtoto
sym podkarwal dosta raznoobrawni raboti, oshte za
game-server software(za wryzwane na dwe gaming zali
wkl. IPX, etc.), ili neshto za web-design pod linux
(towa wkljuchwa kartinkite). Moje syshto lekcijka za
Slackware, po-specialno instalirane, poddryjka,
sigurnost (bez X istorii).

Shte mi e interesno da naucha poveche za Debian,
podrobno opisanie na promenite ot 2.0.x na 2.2.x. PnP
sys 2.2.x (zashtoto taka i ne razbrah za kakwo e Plug
And Play opciqta na kernel-a). Oshte predpolagam che
Skeleta shte iznese neshto za FreePascal, dali shte se
nameri nqkoj da gowori na gtk+ ili Qt ?

towa e wsickko ot men,
pozdrawi na wsichki,
Boyan