Re: lug-bg: za seminara

  • Subject: Re: lug-bg: za seminara
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Wed, 12 May 1999 16:39:37 -0700 (PDT)

--- Georgi Georgiev <skelet_bg@xxxxxxxxx> wrote:
Taka znachi i az da izqwq velanie w neshto za koeto si struwa...

> 1. Predpochitani dati za provejdane.

Za mene ot golqmo znachenie ne sa datite zashtoto az sym na smeni i
poradi towa trqbwa da znam pone 5-10 predwaritelno za syvalenie za da
imam wreme da se oswobodq, ako po towa wreme sym na rabota.
> 2. V koia oblast na Linux OS (i Free Software
> izobshto)
> ste maistori, za da vi vkluchim kato lektori.

Ne smqtam che wse oshte sym majstor w nqkoq oblast, az tepyrwa se
samoubochawam w towa i za momenta se preborwam (do nqkyde ) s mrevowata
nasoka (internet i localno mrevi) i administrirane.
> 3. Koia tema ot Linux iskate da bade obsajdana na
> seminara (t.e. tema po koiato se 4ustvate bosi, no
> iskate da naprednete v neia).
Po princip mi e interesno wsichko , no za momenta se interesuwam ot
otdalecheno uprawlenie na komputri pod wsqka os ( Win 95 predimno )
kato za sega imam nqkoi resheniq na problema ... interesuwa me syshto
taka i sigurnosta na Linux . Smqtam che shte byde interesno da se widi
i razsqsni za vmware koqto move da se podkara pod linux, a wyrhu neq da
se emulira kakwato iskash opreacionna sistema ... syshto taka i paketi
koito biha zamenili programi ot pod windows kato star ofice i tn.