(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: wiseman@xxxxxxxxxxxx (Emanuil Stojanov)
  • Date: Sat, 15 May 1999 19:36:19 -0700

Zdraveite,
kazvam se Emo (nick: wiseman).
Tui kato sum nov v oblastta na linux predpolagam che vuprosite mi shte budat dosta tupi, no vse pak vqrvam che shte mi pomognete.
I taka, imam si Slackware. Sled kato konfiguriram X11 vsichko e nared, moga da go startiram normalno, no shtom go restartiram vsqkaj si zabravq konfiguraciqta (s /etc/XF86Config obache vsichko e nared).
Shte se radvam ako mi pomognete.
Blagodarq vi predvaritelno.

Bye

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'