Re: lug-bg: seminar (obobshtebie) <- ili malka prepratka kym nachaloto .....

  • Subject: Re: lug-bg: seminar (obobshtebie) <- ili malka prepratka kym nachaloto .....
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Mon, 17 May 1999 08:05:29 -0700 (PDT)

--- Iskra <iskra@xxxxxxxxxxxx> wrote:
> Zdravejte!
> po otnoshenie na seminara, kojto opredeleno me
> interesuva, formuliram
> nyakolko myglyavi pitaniya kym iniciatorite:
>
> 1) === pyrwiya direktno kopiram ot message na Jordan
> Petkov
>   Kakwi sa to4no celite? Prosto da se syberem i da
> obmenim opit, ili da
> pokazhem Linux?

Triabva li da ima celi i koi moje da gi formulira v
apokrifno obshtestvo kato nashata grupa lug-bg ?

Az kato chast ot iniciatorite bih formuliral slednata
cel na sabiraneto: Da se vidim na jivo i da poprikazvame.

> 1) Kakwo razbirate pod BaziDanni w sluchaya? DBMS za
> Linux ili po princip?

Za men baza danni e programa za udobno rabotene s
golemi masivi ot strukturirani danni.

> 2) Zashto ne razdelite neshtata na 2: za laici i
> krajni potrebiteli po
> otnoshenie na Linux, t.e. hora, koito tyrsyat
> alternativa, da predstavite
> neshto razboraemo:edno po-prostichko reshenie. Towa
> kakto za krajni
> potrebiteli, taka i za developers (dori te tryabva
> da sa razdeleni).

Machna rabota, shtoto vsichki sme laici. Dori da ima
niakoi, deto se misli za maistor, toi e takav samo v
mnogo tiasna oblast.

Osven tva se pritesniavam ot poniatieto kraen potrebitel. Horata ot
Window$ sveta deliat horata na
developers i endusers. Pri Linux dvete neshta vinagi
(pone dosega) sa bili smeseni. Linux userite, kolkoto i da sa
nachinaeshti vinagi uchastvat v testvaneto i dokumentiraneto na
programite, shtoto sa v postoianna vrazka s programistite, ta zatova ne
mi haresva da gi delim.

> Predpolagam, che vseki edin ot vas ima prawen
> nyakakyw prilozhen software i
> bi mogyl da go demonstrira ... taka shte zwuchi
> po-choveshki. Naprawete
> nyakolko mashini sys simulaciya na rabotno myasto -
> za sekretarka, za
> schetowoditel, za .... i t.n. prostotii.

Daleche sme oshte ot sekretarkite ...

> [...]
> abstraktno. W syshtoto
> vreme horata se  interesuvat ot edno cyalostno
> reshenie. Yavno, ne mozhe da
> se misli za Informix, Oracle, i t.n. Obache edno
> malko sladko SQL serverche
> bi wyrshilo rabota - ako se spretne i edno byrzo
> proektche - oshte
> po-dobre. Zashtoto na kakite tova shte im zvuchi
> mnogo po-razbiraemo ...
> yasno wi e ...
>
> Inache vsichki vyprosi, koito obsyzhdate zvuchat
> interesno za vas, no ne i
> za krajniyat potrebitel ... na nego tova ne mu e

Da, ama ne e iasno dali az se pritesniavam za tozi 'kraen potrebitel'
(za drugite hora ot grupata ne se naemam da izkaja mnenie).

Misla si osven tui, che horata, deto uchastvat v
Linux User Groups go praviat sas samochustvie na
ravnopravni komputerni maniaci, deto ne razchitat na
nikoi 'Goliam Brat' da im otvaria ochite i sreshtite
na tezi grupi sa poveche obmiana na opit i mnenia,
otkolkoto demonstracii na 'maistorite' pred 'prostosmartnite'.

> Izvinete oshte vednyzh za tova dylgo pisanie.
>
> Regards
> Tanya

Izvinete me i mene za dalgoto pisane.

===