Re: lug-bg: Re: Na bazi danni + seminar

  • Subject: Re: lug-bg: Re: Na bazi danni + seminar
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Thu, 20 May 1999 00:37:22 -0700 (PDT)

--- Kristo Komsalov <kristo@xxxxxxxxxx> wrote:
> [...]
> 	1. Programki rowesti direktno w
> 	swoite bazi.
> 	2. SQL klienti
> 	3. SQL serveri
> I tyi kato ocewidno Linuxa e nepodhodiast
> za tocki 1 i 2,
> 	'za da izbegna komentar imam predwid
> 	nai wece cenata na syprowozdane'
>
> struwa si da se komentira tocka 3
> za koiato Linux e prosto perfekten.
> Wyznikwa wyprosa obace kolko hora
> realno ste se interesuwat ot tocka 3
> I ako doklada byde na naistina seriozno
> nivo 'zasluzawa li si drugo iace'
> kolko ste sa horata naistina zaintriguwani

Saglasen sam s tebe. Viarno e, che malko hora sa
kompetentni ili zainteresuvani (ima razlichni,
spored men mnogo i seriozni prichini za tova).

Vse pak moje bi shte ima jelashti da se ogramotiat malko na tema BD
(taka ili inache, povecheto pari v bransha idvat ot praveneto i
poddarjaneto na BD).

Hubavo e edna diskusia po temata da pochne s obshti prikazki i
obiasnenia. Sajaliavam che ne mojesh da doidesh, shtoto iavno gi
razbirash tezi neshta.

Tai kato sme grupa, zanimavashta se s polzvane na free software, shte e
hubavo ako ia bistrim tazi tema, da se prikazva za sashtestvuvashtite
free BD.

Ako niakoi ima opit s PostgreSQL, da se opita da napravi edno
predstaviane, shtoto mi se vigda nai-free.

Az moga da napravia demo i pregled na moiata BD za 10-tina minuti, tia
po tvoiata klasifikacia vliza v t.1 i e po-skoro exotika, otkolkoto
sredstvo za biznes.

> Struwa mi se ce resenieto na problema e
> da se publikuwat w grupata predwaritelni wersii
> na dokladite.
> Taka ednowremenno ste se widi i interesa,
> ste wyzniknat moze bi interesni dopylnenia
> a i ste se dade wyzmoznost na tezi koito
> niama da doidem :-( da ne ostanem sywsem w strani.

Chak dotam edva li shte se stigne, no po edno rezume ne e losho da se
publikuva.

===
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet