lug-bg: seminar

  • Subject: lug-bg: seminar
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Wed, 26 May 1999 04:12:44 -0700 (PDT)

--- Kristo Komsalov <kristo@xxxxxxxxxx> wrote:
> No izobsto ne im minawa i prez um da mu predlozat
> Linuxkata si
> wersia dori i kogato klienta iawno niama namerenie
> da isipe edin
> wagon pari i si trygwa razocarowan.
> Niakoi presni primeri sa sokirasti no ne sa za pred
> hora.
> Niakoi deto ne sa free sa wse pak s priemliwi za
> bylgaria ceni
> i mi se struwat po kliento primamwasti.
> W kraia na kraistata interesnoto w bazite danni sa
> parite,
> koito moze da se izkarat.
> [...]

Vsichki razsajdenia na tema BD, koito napisa Kristo Komsalov sa
izkluchitelno tochni, i si misla che s tova mojem spokoino da
prikluchim temata za 'serioznite prilojenia'. Az predlagam da napravim
diskusia za bazi danni, posvetena na 'leki prilojenia'. Imam predvid
prilojenia, osnovavashti se samo na free software i standarti. Moga da
razkaja kak moje da se napravi web-bazirano prilojenie po slednata
shema:

1. PostgreSQL kato SQL-server.
2. psql + drugi biblioteki kato interface kam SQL-a.
3. CGI programi za vrazka mejdu WEB-servera i SQL-a.
4. Apache WEB-server
5. Netscape kato kraen client
6. html-forms kato web-interface s potrebitelia.

Ot sichkite tezi raboti pri razrabotkata triabva chovek da si napravi
sam samo neshtata ot tochki 3. i 6., za koeto ima dostatachno
uchebnici, examples i drugi polezni neshta po mrejata.

Izobshto mai se oformiat diskusii po slednite temi:

1. Linux distribucii
2. Basi danni
3. Office prilojenia + kirilizaciata im
4. Linux admin + security

Nadiavam se che shte se saberat dostatachno govoriteli po tez temi.

===
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet