lug-bg: StarOffice

  • Subject: lug-bg: StarOffice
  • From: nikolav@xxxxxxxxx (Nikola Vodenicharov)
  • Date: Thu, 27 May 1999 15:49:16 +0200

Blagodarja na wsichki, koyto mi pomognaha s registracijata.
Obache ne moga da go instaliram. W readme faila pishe, che RedHat 5.1 i 5.2
njamat nujda ot dopylnitelni libs, a az imam RedHat 6.0. Pri startiraneto na
instalacijata obache tja mi izkarwa edin spisyk s failowe i kazwa, che gi
njama. Kogato se opitwam da instaliram glibc2, kojto idwa zaedno sys
StarOffice, negowijat install skript "soprep" mi kazwa che weche tija libs
sa instalirani. Na njakoj da mu se e sluchwalo syshtoto?

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с: