Re: lug-bg: Mouse?

  • Subject: Re: lug-bg: Mouse?
  • From: pmaker@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Galin Jordanov)
  • Date: Sun, 30 May 1999 19:57:07 +0300

Nikola Vodenicharov wrote:

> Zdrasti na wsichki.
> Wzeh si RedHat 6.0 i weche mishoka mi Genius MouseToo - 3b. ne raboti
> izobshto pod MC. Pod X njama problemi kato se izkluchi che tretija buto ne
> trygwa. Sega pod MC kursora se wijda, dwiji se, no pri strakane samo
> oswethjawa celiat red (ili njakolko reda).
> Drug problem, koito se pojawi naskoro e, che kogato sym w MC i natisna
> Ctrl+O ne se pokazwa komandnija red. Pokazwa se chernijat ekran, no pri
> wsjako drugo natiskane na buton (dori i na strelkite se wryshta normalnijat
> ekran na MC).
> [...]

Ami problema ne e v mouse-to...
a v mc-to. Kompilirano e bez podryzka na mishka ..
kompiliraj go s takava i shyte se opravi :))
a za X-a
pusni XF86Setup-a i na sekciata mouse mu daj che imash 3b...
ako ne stane... .ni nam ..

PeaceMake

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с: