Re: lug-bg: Mouse?

  • Subject: Re: lug-bg: Mouse?
  • From: judas@xxxxxx (Hristo Georgiev)
  • Date: Mon, 31 May 1999 11:32:00 +0300

Ami az se zanimawah skoro sys sy]iq problem sys RedHat 6.0 Ami po dobre pri
instalaciqta na mouseto posoci 2 button sys emulate 3 buton ama za MC- to
pak nqma da ti pomogne..inace 3-tiq trygwa.......hmm i drugi problemi ima
sys RedHat 6.0...maj ne e mnogo spolucliw.
                                                            Hristo
P.S Blagodarq na wsicki koito mi pomogmnaha za Xwin-a.