Re: lug-bg: Kratko syobshtenie.

  • Subject: Re: lug-bg: Kratko syobshtenie.
  • From: lug@xxxxxxxx (Ivan Stoikov(LUG-Yambol admin))
  • Date: Tue, 1 Jun 1999 02:16:31 +0300

On Mon, 31 May 1999, you wrote:
> On Mon, 31 May 1999, Ivan Stoikov wrote:
> Move li malko powe4e informacia za LUG-Yambol?

Pyrwo, ne sym sywsem siguren kakwi tochno prawa iamame nad imeto, no pone za
sega nikoi w Yambol ne e  pretendiral za nego :-). Ako go naprawi - shte mislim
togawa.
        Grupata za sega se systoi ot 4-ma :
         Az( Ivan Stoikov),  Stoicho Stoev,  Stoian Kazakov i Ivan Georgiev.
Poslednite dwama za sega imat jelanie :-)
 Ta tezi "razboinici" si sybraha komputrite w edna "baraka" i gi wyrzaha w NET.
Izpolzwa se SlackWare 3.5, s instaliran KDE1.1, ima niakolko Gamez [ :-)].
Imame DialUp s ATIL.NET & JAMBOL.BSE.BG, no sigurno shte ostanem samo na ATIL.
Nai-slabata mashina e 486DX2-66, i e Diskless.  Podkarana e multimediata, i za
sega osnownata borba e da se pokaje na CHAT- Maniacite , che syshtestwuwat i
drugi CHAT-Clienti oswen mIRC ( OS-ma ia znaete :-). Rezultatite za sega sa
obnadejdawashi. Izpolzwat se ZirCon i xChat.
Toku shto swyrshihme s drugi edni
momcheta,  na koito pokazwahme snimki na kucheta i KETCH borci :) Dwama
pojelaha da gi uchim ("na komputri", kakwoto i da znachi towa :-). Moga da wi
pisha oshte za ejednewieto na edin INet Club, no mislia che powecheto ot was go
poznawat po-dobre. Za wishite celi, shte pomislim sled kato si platim naema w
kraia na sroka.
                Za sega tolkowa. Mislia da si pooprawia DNS-a i FireWall-a,
che neshto ne sa kat horata.
                Za sega - Chao .
                                Ivan Stoikov

----> LUG-Yambol    mailto:lug@xxxxxxxx