RE: lug-bg: .doc

  • Subject: RE: lug-bg: .doc
  • From: ep98@xxxxxxxxxxxxx (Stefan Ilivanov)
  • Date: Mon, 7 Jun 1999 11:34:06 -0400

abe hora nauchete se da gi pishete tia otgowori kakto triabwa.
na waprosa na choweka, moga li da cheta DOC Files pod linux
mu otgowariate da mozesh , potarsi si word wiev, abe kwi sa tia gluposti, sha
si pomagame li tuka ili sha si chesem ezicite
towa na nishto ne prilicha, ili predi wreme imashe pak niakakwo zapitwane, i
niakoj beshe otgoworil, da moze, no w momenta ne se seshtam kak
bah maamu, i towa ako e nachin da si pomgame, kwo sha nauchim

eto ti brato ot kade da si wzemesh word wiev, dwa link-a sa
ednia e za download, drugia e home page

Link za Download -
http://alpha1.linuxberg.com/files/x11/doc/mswordview-0.5.14.tar.gz

Link kym Homepage - http://www.csn.ul.ie/~caolan/docs/MSWordView.html/

>===== Original Message From lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxx =====

>Potursi 'mswordview' ,edna programka koqto konvertira doc do html i go
>chete ili neshto takova ..Polzvaj search-na na freshmeat.net i shte q
>namerish momentalno
>
>==================================================================
>A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
>For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

This e-mail has been sent to  you  courtesy of OperaMail,  a
free  web-based  service  from  Opera  Software,  makers  of
the award-winning Web Browser - http://www.operasoftware.com

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с:
    • RE: lug-bg: .doc