Re: lug-bg: xfstt

  • Subject: Re: lug-bg: xfstt
  • From: vyordanov@xxxxxxx (Vassiliy Yordanov)
  • Date: Tue, 8 Jun 1999 12:59:02 +0300

ami trqbva da instalirash qt-devel, za da mozhesh da compilrash qt i kde
prilozheniq -- proveri s   rpm -q qt-devel   dali go imash.
vav saotvetnite source distribucii trqbva da ima textovi failove INSTALL,
README ili neshto podobno. tam sa instrukciite za compiliraneto na
programite, vkl. opciite na configure.
inache mozhe da opitash i s ./configure --help, koeto shte izkara vsichki
validni opcii.
v tvoq sluchai mozhe da e neshto ot vida ./configure --with-qt=/usr/lib/qt,
no trqbva da proverish dopalnitelno.
inache, ako compilaciqta se provalq oshte po vreme na configa, trqbva da
gledash faila config.log -- ot tam shte stane qsno kakav e tochno problemat.