lug-bg: s predvaritelni izvineniq

  • Subject: lug-bg: s predvaritelni izvineniq
  • From: nickolat@xxxxxxxxx (Nickola Trupcheff)
  • Date: Fri, 11 Jun 1999 02:11:21 -0700 (PDT)

Mnogo se izvinqvam oshte edin pat za maila kojto
poluchavate.. ama ne moga da se starpq..
Ot 6 meseca poluchavam mailovete.. ot dva meseca nasam
samo gi triq bez da gi cheta... na teme kirilizaciq na
Latex.. nekoj ako iska da naprai spravka.. ma maj bqha
nad 50 maila.. kirilizaciq na X .. postoqnno... e to
poneje e mnogo trudno ...sigurno skoro sha sa pochne i
s preprochit na helpa na staroffice.. shtot e bajq
slojnichak.. maj maj....
Ne znam.. moje i az da ne mislq trezvo... ama mi
popadna v edno readme slednoto izrechenie... "Remember
Linux users are no dummies..." Smqtam che vaprosi kato
"Zashto ne mi bachka ipfwadm pod kernel 2.2.9", "Ima
li barz i lesen nachin da ...", "Zashto v kernel 2.2.X
go nqma PPP", ne im e mqstoto tuka. Ami to sigurno
nqkoi i bez kernel go karat...
Za tova i molbata mi e publichna... prosto da me
mahnete ot mailing lista... no predi tova iskam da
razbera vse pak i vie kakvo mislite po temata "za
kakvo stava vapros v toz mailing list"
Ili pak dajte da stanat dva pone.. Linux for Dummies i
Linux Users Group Bulgaria...  ili kakvoto tam...