Re: lug-bg: CD-to s Debian ot PC-magazin ne e savsem kofti

  • Subject: Re: lug-bg: CD-to s Debian ot PC-magazin ne e savsem kofti
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Wed, 23 Jun 1999 00:25:48 -0700 (PDT)

--- Nikola Vodenicharov <nikolav@xxxxxxxxx> wrote:
> aktualna (niama po
> >
> Az se opitah da go instaliram i tochno nakraja
> (kydeto kazwash) se osra.
> Taka che ako daj malko podrobnosti!

Eto kratki instrukcii, ako ne vi stignat, pitaite pak:

1. Parvata faza e boot na resque floppy (ili CD).

Poneje tva CD ne bootva, sazdaite si Resque disketa.
Razbira se, tva triabva da stane pod Linux (kakto otbeliaza Ceco,
vazmojno e i pod Win), poradi fakta, che pod DOS tva  CD ne se vijda.
CD-to ima image na tva floppy vav faila:

/install/resc1440.bin (mai go ima i na drugi mesta)

2. Vtorata faza sashto proticha s malki kolizii.

Bootvate ot flopito, otgovariate si na vaprosite pravilno. Kogato vi
pita otde da kachi base system kazvate ot CD, no posle vi zadava
greshen vapros za patia otkadeto da chete failovete s driveri i base
system. Vaprosa predlaga 'debian' ili neshto podobno.
Otgovorete s 'dists' i posle mu kajete sam da tarsi. V kraina smetka
pravilnia path e:

 dists/slink/main/disks-i386/2.1.9-1999-03-03/

Mojete da go napishete i sami, ama e mnogo dalag.
Ottam natatak vtorata faza minava gladko, nakraia pravite restartirane.

3. Tretata faza (kachvaneto na paketite) e nai tankia moment.

Zapochva se s izmisliane na paroli i sazdavane na useri savsem
normalno. Posle sistemata vi predlaga da si izberete variant na
instalaciata (az vinagi izbiram nai-minimalen variant, Debian Linux e
mnogo dobar na custom izgrajdane na instalacia i tva hich niama da vi
ogranichi, stiga da sviknete na 'dselect'-a).

Vajnoto i trudno miasto e kato vi pusne 'dselect'.
Triabva da sprete v toz moment dselect izobshto da ne pravi nishto,
shtoto sa osrani linkovete na CD-to (prosto gi niama).

Sazdavate si na diska direktoria (primerno /slink/main) i pravite
slednoto (ako CD-to e montirano kato /cdrom):

cp -dpR /cdrom/dists/slink/main/binary-i386 /slink/main

cp -dpR /cdrom/dists/slink/main/binary-all /slink/main

cd /slink/main

cp -dpR binary-all/* binary-i386

rm -r binary-all

Parvite 2 reda kopirat sichki nalichni paketi na diska,
4etvartia red gi smestva na edno miasto i taka eliminira problema s
lipsvashtite linkove, petia trie dublikati. Rabotata moje da stane i s
dva reda, ama po-tanko napisani.

Ottuk natatak CD-to ne vi triabva, izhvarlete go.

Za cialata taz operacia diska triabva da e kam 1G, inache moje da se
prepalni.

Sega veche si puskate 'dselect' i mu kazvate che  paketite ot osnovnata
grupa se namirat na veche montiran dial na diska, v direktoria /slink.
Kato vi pita za drugite grupi kazvate 'none', shtoto naistina gi
niamate (normalnata distribucia e s 2 CD-ta, ama tezi drugi paketi ne
sa tolkoz vajni). Tova e po parva tochka v menuto na 'dselect'.

Ostanalite tochki ot menuto gi karate edna po edna spokoino i gladko.

Tva e.

Ne sam otkril zasega sbarkani failove, sichko mi se struva da raboti
korektno. V momenta pisha ot Netscape 4.61, pusnato tochno na toz model
Debian (ako go teglite ot mrejata, obarnete vnimanie che ima 2 varianta
- za libc5 i za glibc. Debian Slink izpolzva glibc).

Aide chao ...

===
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet