Re: lug-bg: pak za arendovanata linia s 98

  • Subject: Re: lug-bg: pak za arendovanata linia s 98
  • From: skelet@xxxxxxxxxxxxxxx (skelet)
  • Date: Fri, 2 Jul 1999 22:37:03 +0300 (EEST)

On Thu, 1 Jul 1999, Kristo Komsalov wrote:

> Obsto wzeto da no e malko kraino i rqzko
> 1. Poweceto ot nas edwa swyrzwat dwata kraia
>     i ako sa namerili niakoi da im plati za NT
>     ne e redno da se otkazwat, a e redno i nie da pomognem
>     s kakwoto mozem.
> Ne misla ce niakoi minal prez NT za da stigne do Linux
> bi se wyrnal nazad bez seriozno zeleno osnowanie :-).
>
> Nadiawam se wse pak gornoto da ne se prieme kato
> okurazawane da se zalee grupata s win wyprosi.
> Pozdrawi Kristo

Izvinete, ako sam bil riazak. Izglejda sadbata me nakaza za
tova. Dnes slujebno mi se naloji da bazikam edno NT s dve LAN
karti po koito triabva da teche IPX (bez rutirane). Mnogo
osobeno chustvo na bezpomoshtnost izpitah. Sled 4 chasa cakane
s mishkata tragnaha neshtata, ama ne e za razpraviane.

Taka che mai ima smisal chovek da poluchi savet v takiva sluchai
i ot patili hora v nashta grupa.

        Skelet
        ---------- http://people.bulgaria.com/skelet

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'