Re: lug-bg: Intel i740

  • Subject: Re: lug-bg: Intel i740
  • From: bojo@xxxxxxxx (Bojidar Roydev)
  • Date: Sat, 3 Jul 1999 23:34:30 +0300 (EET DST)

On Sat, 24 Apr 1999, Tsvetomir Simeonov wrote:

> RedHat imat spoluchliw i740 Xserver (na .rpm)
> moga da ti go attachna ako iskash (878k),
> ili wizh wuw ftp-to im :)

Ako imash predwid sywmestnata im razrabotka s Precision Insight, tazi
wecher se mycha s nego. Neshto ne wyrwi pri men - uwiswa, ili pyk mi prawi
mrezha na ekrana, i obshto-wzeto raboti bawno. Ti otkyde tochno go izdyrpa
i puskal li si go? Izglezhda az sym popadnal na razrabotka i to stara,
zashto w opisanieto se gowoti samo za RH4 i RH5. Syshto i opisanieto za
nastrojka e s xf86config, a w RedHat ot godini se polzwa predimno
Xconfigurator.
Kak se dyrzhi pri tebe? Pri men konfiguraciate e dyno Acorp, 64MB RAM,
Celeron 333, RedHat 6, a
URL:ftp.precisioninsight.com/pub/pi/XFCom/XFCom-i740-glibc-1.1.0-1.i386.rpm

____
    Bojo

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'