Re: lug-bg: ivo

  • Subject: Re: lug-bg: ivo
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Tue, 20 Jul 1999 13:29:59 +0200

Zdrasti

Niama problemi ne se syrdia, iskah samo da podcertaia razlikite
w razlicnite aspekti, ne go misli ne e problem.

A wyw wryzka s predhodiastoto ti sysedno pismo za win i vidimostta
Moita masina kogato e pod 95 e izcialo widima ot wyn.
Towa e narocno skoro ia smenih i ne sym ia opravil ta niama
nisto interesno, no i predisnata bese taka togawa imase i interesni nesta
i kaneh razni priateli na gosti. 'se ne namiram wreme da go oprawa'
Ideiata za sgurnosta pociwa na principa ce niama nisto zabawno da srines
edna narocno ostawena napylno dostypna masina, i ce towa e
ocevidno za wseki dostatycno intiligenten da opredeli ip adresa mi.
Ako nekoi ia srine ste se oprawa, dal biah prawo i za upload i startirane na
procesi
Obace - nekoi minalata sedmica mi zabyrsa licnata karta deto se atacwa
kym seki moi mail w NetScape i ia bewse zamenil sys 'xa-xa-xa'
Zagubih blizo dwa casa da izlowia segajiata 'symneniata za wirus
otpadat pocti no ne sywsem', za syzalenie ne uspiah.
Mnogo mi se iska da go izlovia osobenno ako pak doide
Ne s losa umisyl a prosto da mu obiasna ce nomera ne e koi znae kakwo
postizenie i ce ima i kyde po dostoini i interesni zabawlenia.
za syzalenie nikakyw swesten nacin za sledene na dostypa pod 98
ne mi hrumwa. Pod Linux niama problemi no misla ce ste atakuwa
kogato e pod 98 taka e po lesno, ne wiarwam hem da moze da se
oprawi s linuxa hem da se zabawliawa s podobno gluposti.

Pozdravi Kristo

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: kristo.vcf
</UL>

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с:
  • Относно: