Re: lug-bg: Kwo shte kajete za SMail

  • Subject: Re: lug-bg: Kwo shte kajete za SMail
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Thu, 05 Aug 1999 03:00:05 +0300

Hi

otgovora mi e malko zakusnql, ama neshto se beshe natrupala mnogo rabota
i mnogo poshta

az buh preporuchal na vseki, kojto nqma polovin jivot za uchene na
sendmail da se orientira kum qmail - mnogo dobro, burzo i sigurno
software.

edno ot golemite mu predimstva e che za razlika ot sendmail se sustoi ot
golqm broj drebni programki, koito lesno se dopisvat pri nujda, a ima i
mnogo interesni gotovi resheniq

ushto taka za razlika ot sendmaila konfiguraciqta e razbita na golqm
broj malki prosti fileta (niakoj - ednoredovi)

http://www.qmail.org

Nikolay Mijaylov wrote:

za qmail:

> ima li:
>     aliases

da

>     .forward

neshto podobno - .qmail

>     forward do file i do programa       nmmm: |prog

|program v .qmail

>     nerekursiwen forward                 nmmm: \niki

forwarda po princip e nerekursiven

>     relay_domains

otvsqkude :) ima 1) rcpthosts i 2) pravqt se pravila, koito dopuskat
prashtane na poshta ot lokalnite useri na bazata na IP adresi

ima i sichki drugi ekstri kato virtualni domaini i etc.

moga da predloja malko support, puk i dosta drugi hora go polzvat.

btw hotmail.com, nezavisimo che e na MS se dviji pod qmail!

btw ako nqkoj ima vpechatleniq ot postfix da se obadi da kaje kak e.

zezo
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'