lug-bg: IP_HDRINCL ?????????

  • Subject: lug-bg: IP_HDRINCL ?????????
  • From: close_forever@xxxxxxxxx (skk)
  • Date: Thu, 12 Aug 1999 00:40:40 -0700 (PDT)

hi,

niakoj znaiach na C++ moje li da mi pomogne s dilemata
mi?
zashto pod NT ne moga da otwariam socket i da mu setna
opciata IP_HDRINCL? pod linux se kompilira otlichno i
raboti.
pod NT sushto se kompilira otlichno, no pri izpulnenie
otkazwa da ia setne :((( wupreki che sam s
Administrator login...

 = socket (AF_INET, SOCK_RAW, 0);
if (s == INVALID_SOCKET)
{
  // tuk niama problem! inicializira se ok!
}

BOOL value = //true or false - whatever!
int result = setsockopt(aSocket, IPPROTO_IP,
IP_HDRINCL, (char *)&value, sizeof(value));
if (result==-1)
{
    // MAMA MU SHA IBA NA TUPOTO NT!!!!!!!!!!!! WINAGI
E -1!!!
}

probwah i s WSA funkciite - nikakwa razlika

p.s. pod NT ima nujda da se pusne WSAStartup za
razlika ot linux! ne sam go zabrawil, puskam go, no
pak nemoga da promeniam headera na package-to :((((((