Re: lug-bg: New domain - open letter

  • Subject: Re: lug-bg: New domain - open letter
  • From: bigbeer@xxxxxxxxxxxxx (Peter Sholekoff)
  • Date: Sat, 04 Sep 1999 00:04:01 +0200

Boyan Krosnov wrote:

> --------------------------------

> Linux-BG.org e zaeto ot nqkakwi (argh), kakto kaza Stanimir Dobrev :)
> Toj syshto kaza che weche schita za dostatychni rezultatite ot
> glasuwaneto i shte registrira linux-bulgaria.org

TOVA NE E REPLY TO BOYAN KROSNOV ! - A NA VNIMANIETO NA VSICHKI!

ne mi se razpuvat filosofii, ama sled kato ima registriran linux-bg.org
/pingvinarnika...ot mart tazi godina/.. koito pochti nikoi ne poseshtava,
tam ima 7-8 messgta ... zashto ne se prikazva s choveka deto go e
reg-nal.. i da se postigne niakakvo sporuzamenie, za redirecta i
hostvaneto ? - predpolagam, che i na nego veche mu e preminal
romantichnia period na samoiziava i linix-ski patriotizum,.. i shte se
stigne do konsensuss.. ;)) - shtoto inache shte nacuftiat
linux-bg-sofia.org, linux-bg-plovdiv.org, linux-bg-varna.org..., che i
linux-ganyo.bg.. ;) i razni tam proizvodni.. i v kraina smetka vmesto
niakakvo obedinenie okolo 'linux' na bg userite, shte stane tochno
obratnoto..
primer:
    - ti ot koi linix si ?
    - ;) az li, aaa... ami ot linux-malko_turnovo.bg. zashto pitash ?
    - ;)) hehe.. kakuv linux v malko turnovo, bre ? - tam imate li pc-ta
?
    - imame be ! ti da ne si ot linix-sofia.bg ? - shtoto tam se misliat
za naj-goleite linux-ajii ?

... i t.n t..

pozdravi ot troyan!
bigbeer