Re: lug-bg: LINUX-BULGARIA.ORG

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX-BULGARIA.ORG
  • From: pmaker@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Galin Jordanov)
  • Date: Thu, 09 Sep 1999 22:40:06 +0300

Svetoslav Nikolov wrote:

>  Kakto se kazva, edno si baba znae, edno si baba pee, ta i az da si popeia za
> razdela "kirilizacia".
> I. Stranicata triabva da e dublirana na latinica i na kirilica. Lichno az smiatam che
>     ako e na latinica, to da e na angliiski.
> II. Predlagam slednata struktura (Vsiaka pod-tochka e nova stranica s koiato se
>     stiga s klikane na mishakata)
>    1. Za nachinaeshti
>       1.1 Red Hat 5.x
>          1.1.1 Konzola
>          1.1.2 X windows
>              1.1.2.1  KDE (za International keyboard)
> [...]
viz suglasen sum s tova ..
no zashto tochno RetHat ???
shto ne e Debian ili Slack ili Caldera ili ......
taka do bezkrajnost ....
ajde da ne se obvyrzvame s nikakvi distibucii......
nali sme Linux Group ( ne RetHat Group, Debian Group i t.n. )
osnovnite neshta sa vaslidni za vsiaka dist..
e ako nialoj e navit moje da si pishe za dist...
no spored men tova ne triabva da go ima ..
ako iskate shte se napishat osnovnite razliki m/u dist. da rechem ???

priemam zabelejki :)))

Galin Jordanov
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'