RE: lug-bg: Znae li nqkoj ...

  • Subject: RE: lug-bg: Znae li nqkoj ...
  • From: ep98@xxxxxxxxxxxxx (Stefan Ilivanov)
  • Date: Tue, 14 Sep 1999 10:03:33 -0400

shto ne probwash s Caldera Open Linux 2.3, i da si warnesh taktowata chestota,
dosta greshki se poluchawat s overclok-a na Celeron, wiz da beshe AMD k6-2
stawa, no s shibania celeron ne e taka, naskoro imah problem podoben,
otkazwashe mi da zapiswa CD-RW-to Yamaha IDE 12x, sled wrashtaneto na
redownata taktowa chestota wsichko se oprawi, a do red hat-a, che e bug-aw
bug-aw e, w towa spor niama, probwaj se s Slackware 4 ili Caldera 2.3

>===== Original Message From lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxx =====
>Otnosno liniata tia prez BTK li minava?
>Zashtoto i az shte si puskam naeta ama si kupih kabel i poneje providera mi e
na 400 metra
>shte si go opyna sam za da niamam takiva problemi.
>
>Pozdravi: mano

Imam RedHat

>A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)

ICQ# 4152901
Primary e-Mail: ep98@xxxxxxxxxxxxx
Secondary e-Mail: ilivanov@xxxxxxxxxxxxxx