Re: lug-bg: VUPROS kum ALL??????????

  • Subject: Re: lug-bg: VUPROS kum ALL??????????
  • From: tacho@xxxxxxxxxx (Stanislav Grozev)
  • Date: Thu, 16 Sep 1999 09:42:47 +0300

On Thu, Sep 16, 1999 at 02:17:34AM +0200, Guentcho Skordev wrote:

> To tova poslednoto po-skoro da e argument "za" koi8-r, otkolkoto "protiv" -
> shtom kato veche e v upotreba. Ne e li taka? (Az lichno smjatam, che e,
> obshto vzeto, vse edno koe kodirane shte se vzeme, zashtoto vsichki
> kodiranija predavat edna i syshta informacija bez zaguba. Samo kodovata
> tablica na Pravec-82 imashe samo glavni bukvi. Poveche problemi ima sys
> srybskata i makedonskata azbuki.)

ami wij, windows userite sa mnozinstwo, i izpolzwat cp1251, tia e oficialnata
cyrillic code table. ne wijdam zashto da se delim ot tiah. zashtoto ako pochnem
shte stane tochno kakto s bratushkite - kopelencata sa prinudeni da imat na
sajtowete si koi8, cp1251, gost i mik (makar che tova si beshe bylgarski
standart, no go wijdam na dosta ruski saitowe) i to tochno zashtoto edni
iskat koi8 a drugi (glavno windoze, shtoto to idwa s) 1251. ne wijdam
prichini nie da prawim syshtata greshka. az pone lichno za sebe si sym se
oprawil sys cp1251 i niamam namerenie da prewkliuchwam na koi8, nito
pyk da poddyrjam i dwete, zashtoto si e glavobolie. stiga mi glavobolieto
s netscape i shibanite mu idei za kirilica ;-|
a za srybskata i makedonskata azbuka da si misliat te, nas kakwo ni
interesuwa?

-tacho
   [i don't follow] | alabala.com/tacho | tacho@xxxxxxxxxx | 17391433
   [marry me girl, be my fairy to the world, be my very own constellation]
   [a lost ounce of gold may be found, a lost moment of time never]