Re: [lug-bg: VUPROS kum ALL??????????]

  • Subject: Re: [lug-bg: VUPROS kum ALL??????????]
  • From: kay@xxxxxxxxxxxx (kay)
  • Date: Thu, 16 Sep 1999 22:01:50 +0300

On Thu, Sep 16, 1999 at 02:12:07AM -0700, Petko Boukov wrote:

> Smjatam, che naistina naj-dobroto, koeto mozhem da napravim za uspeha na Linux
> u nas e da poprevedem tova-onova. Naj-goljam efect shte ima spored men
> prevezhdaneto na njakoj desktop, kato lichnite mi predpochitanija sa za KDE.

Predi wreme si igrah s GNU gettext message katalozite i naprawih prewod na
GNOME Panel, GNOME Help Browser i GNOME Control Center. Kato pusnem linux.bg
shte gi ima tam, izglevda dosta dobre, a i stawa mnogo lesno. Predpolagam, che
s KDE nqma shte e absolutno syshtoto.

> V taja vryzka imaj predvid, che Mozilla ne e edinstvenija ni shans - na KDE
> file manager-a syshto otvarja HTML, a kato mu priturjat i Java - stoj ta
> gledaj.

Lynx s NLS se sprawq dosta dobre.
Inache maj wsichki Netscape imat problemi s kirilizaciqta na butoni i listowe.
Za Mozilla ne moga da kava, zashtoto uspqh da iztraq M9 samo nqkolko minuti :-))

> Petko

Cheers,

--
key ID: 1024D/F00A7E3F (DSS)    user ID: kay <kay@xxxxxxxxxxxx>
fingerprint: DDCC 1A8C 30C5 8C7B C7E3  8808 02C3 1A5D F00A 7E3F