re: Re: [re: Re: lug-bg: After compiling Kernel]

  • Subject: re: Re: [re: Re: lug-bg: After compiling Kernel]
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (koko@xxxxxxxxxxxxx)
  • Date: 21 Sep 99 14:38:07 +0200

> mrejowata karta). RAM-a na ednata mashina e 64, a na drugata 192! Stawa wapros
> za MB!!! Pak kazwam probwah i s bzImage. Poluchawa se sastiq razmer na
> kernela. Razlikata e pod 1Kb. No i za nego kazwa sastot. A README-to mi stana
> kato nastolno chetiwo.
>
> Eto ti oshte edna hipoteza, makar da e mnooogo malko verojatna. Vyzmozhno e
> /boot da prehvyrlja 1024-tija cilindyr. V tozi sluchaj ako jadroto se pada
> izcjalo vytre, spored dokumentacijata shte trygne, ama ako ne... Mozhe zatuj
> lilo-to da vika, che mu e goljamo. Tova mozhesh da go probvash i bez da
> [...]

Naj-weroqtno e taka, stoto za koj li pat go prekompilirah i nakraq wze che tragna. Inache
predi da razarhiwiram sourca naprawo iztrih cqlata direktoriq Linux za po sigurno. Mejdu
drugoto sega tragna daje s oste poweche drajweri w nego. Towa e oste edna prichina da
mislq, che towa za 1024 cilindar e wqrno.
Blagodarq!