lug-bg: apache+php+mysql

  • Subject: lug-bg: apache+php+mysql
  • From: ivo@xxxxxxxxxxx (Ivailo Ivanov)
  • Date: Thu, 23 Sep 1999 10:58:28 +0300

mnogo stranno... tova go puskah predi niakolko dena... i oshte go
niama...
ta zatova go puskam pak:

ami az imam raboteshta podobna shema - radius + mysql + php3 + apache...
radiusa si pishe v edna baza specifichni danni za userite (koi koga
vlizal, kolko drupnal, zashto e izliazul, na koi port se e lognal i pr.)
i php3 - to go publikuva na weba, kato predi tova se connectva kum mysql
- servera i rovi v bazata...
tova e moia sluchai de... imam predvid, che bazata moje da si ia suzdade
vseki spored specifichnite si iziskvania
az izpolzvah nagotovo edni php3 scriptove i si gi dopisah za da mi
vadiat na weba tova koeto mi triabva...
mislia, che moga da pomogna s tui-onui :)

ivo