lug-bg: Samba security

  • Subject: lug-bg: Samba security
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Sat, 25 Sep 1999 00:56:51 +0300

I taka dnes doide edin priatel pri men, koito e ot Plovdiv i mi pokaza neshto, za koeto
znaeh che moje da stane
ama ne biah diguren kak tochno.
Beshe mi syzdal directorii na localnite pc-ta. T.e se beshe vmyknal s niakakva programa za
Win narechena SMBScanner, koiato prilagam kym pismoto
s risk da zatrudnia poshtata vi zashtoto e 270K.
VSeki ot vas koito ima Win pod ryka moje da si ia pusne i da i dade da scanira mreja from:
212.124.68.97 to: 212.124.68.102.
Tova e moiata mreja i shte vidite kakvo shte stane. Shte imate vyzmojnost da si mapnete
network drive.
Ta vyprosyt mi e moje li tova da se izbegne po niakykyv nachin i ako moje kak ?
Ako mislite da mi otgovorite taka "Ami shareni si ustroistvata s paroli ili samo kato read
onli po-dobre ne pishete zashtoto tova go znam.

10x mano