Re: lug-bg: KDE 1.1.2 - 1st impressions

  • Subject: Re: lug-bg: KDE 1.1.2 - 1st impressions
  • From: kay@xxxxxxxxxxxx (kay)
  • Date: Sat, 25 Sep 1999 02:43:34 +0300

On Thu, Sep 23, 1999 at 03:38:47PM +0300, Dimitar Jekov wrote:
> Inache kazano, 1wi wpechatlenia ot KDE 1.1.2.

Imam go ot predi 4 dena..

> Ima leki problemi s kompilaciata, a imenno:
>
> Ako polzwate GCC-2.95 ili po-now, nalaga se leko da pipnete w edin ot header
> fajlowete na iadroto (ne pomnia koi tochno).

gcc-2.95 ima problemi s C-programi, koito ne spazwat nqkoi iziskwaniq na
ANSI C standarta, pri koeto move da gi kompilira ne-tochno-kakto-trqbwa.
Towa si go pishe w dokumentaciqta, i si ima opciq, s koqto towa dyrvanie
se izkljuchwa. Ne wivdam obache kakwo obshto ima s KDE 1.1.2 kompilaciqta na
kernel s gcc-2.95?

> Ako polzwate libc, a ne glibc, shte imate dosta problemi. Drebni, za
> shtastie.

Po-konkretno puskajte configure sys syotwetnata opciq zabranqwashta NLS
(Native Language Support, kojto lipswa w libc5).

> Ako polzwate wersiata na libjpeg, koiato idwa sys samoto KDE, niama izobshto
> da mogete da rabotite s JPEG fajlowe (!?) - neobhodima e libjpeg 62 ili
> po-nowa.
>
> Ako polzwate direktoria za kompilacia, razlichna ot tazi na sorsa, moge da
> imate problemi s kdegraphics. Az lichno razkarah kdvi.

Az pyk lichno si go izteglih prekompilrano za moqta distribuciq i ne sym
imal nikakwi problemi. Smqtam, che taka trqbwa da naprawi i wseki drug, kojto
nqma namerenie da polzwa sors-koda.

> No towa sa drebolii. A inache, 1.1.2 ne e mnogo po-razlichno ot 1.1.1.
> Wednaga lichi, che ima dosta bugfix-owe; za otbeliazwane e syshto, che pri
> startirane zwuka se
> inicializira s poslednia zapisan setup na mixera. Niakolko HTML stnanici,
> koito doskoro mi blokiraha kfm, sega rabotiat ili izdawat syobshtenia za
> greshki. Polzwa se po-malko pamet, ili po-tochno ima opraweni memory leaks.
>
> Ostawa da probwam temite. Kato cialo, mai 1.1.2 si struwashe izteglianeto i
> kompilaciata... ne sym siguren.

Oshte neshto - Mandrake 6.1 e pyrwata distribuciq, koqto idwa s KDE 1.1.2.
Move bi e wreme za upgrade? ;-)

--
key ID: 1024D/F00A7E3F (DSS)    user ID: kay <kay@xxxxxxxxxxxx>
fingerprint: DDCC 1A8C 30C5 8C7B C7E3  8808 02C3 1A5D F00A 7E3F