Re: lug-bg: Attack

  • Subject: Re: lug-bg: Attack
  • From: root@xxxxxxxxxxxx (root@xxxxxxxxxxxx)
  • Date: Thu, 30 Sep 1999 14:26:23 +0300 (EEST)

> Tova ip e moe no ot nego ne moze da raboti nikoi, tam ima intranet server i
> edinstventata mu vrazka s internet e za e-mail. No poneze e na NT (goliama
> boza) i ako e omagalo neshto kazi kakvo triabva da opraviam ili prati edni
> log.

> services). Parviqt e ot

Moment taka predi da ste se izbili :))))
Wsichki windows mashini na koito im e swetnat logon to network prashtat
zaqwki nawsqkade kam 137,138,139 port. Taka che nai weroqtno sluchaqt e takaw
i izobshto ne stawa duma za neshto poweche. A i na NT-to nqma kakwo da mu se
prawi. Wse pak towa e defaultniqt protokol na windozeto :)))
A pri linux mashinite ako ima wkluchena samba te sashto otgowarqt na tezi
zaqwki w edna ili druga stepen