Re: lug-bg: Mandrake

  • Subject: Re: lug-bg: Mandrake
  • From: altea@xxxxxx (Pepo Koko)
  • Date: Tue, 05 Oct 1999 20:15:40 +0300

Zdravei, Koko;
Purvo, kazi za koja versija stava duma - za Mandrake 6.0 ili za Mandrake 6.1;
Vtoro, za kakvo ste go pilzvash - za Server ili za Workstation(pomnja te otnjakude, mai e
za server)
A inache za mandrake - samo dobri neshta;
za 6.0 - opredeleno e po-dobur ot RedHat 6.0, bsishki paketi ot redHat 6.0 se podkarvat, ne
instalirai obashe kdebase...rpm r initascript.rpm, zashtoto ste si razvalish
distribucijata.
Vlez vuv njakoi ftp sait i si iztegli updates za 6.0 - netscape, samba i t.n.
Na www.lsl.com prodavat update disk za upgrade na Mandrake, Slackware, Debian i Caldera -
tam ste mozesh sushto da namerish updates za 6.0, ama se chaka mnogo i iskat validna
creditna karta.
Za poveshe informacija - www.linux-mandrake.com.
Ako si sus Oficial RedHat Linux 6.0, a ne sus RedHat 6 Update 3 napravo ste se rodish -
Mandrake 6.0 su e napravo shudo.
Ako imash Mandrake 6.0 ste trjabva otnovo da prekompilirash kernel, dokolkoto su spomnjam
distribucijata e sus kernel 2.2.9 - pone pri men.

A ako si nameril Power Pack, drasni mi lishno edin e-mail za da mi pishesh kude v BG go
prodavat(az sum sus GPL versijata)

Pozdravi i uspeh !

Pepo Koko

    • lug-bg: Mandrake