Re: lug-bg: Video card problem

  • Subject: Re: lug-bg: Video card problem
  • From: v0rbiz@xxxxxxxxxxx (ICON)
  • Date: Fri, 8 Oct 1999 21:09:01 +0200

>Ako potursish iz Internet mojesh da namerish dosta izpisano za Savage3D.
>drug variant e da pusnesh FrameBuffer Device:
> XFree86-FBDev-3.3.3.1-49.i386.rpm   pri redhat 6.0
>Ne sum go pravil lichno no znam che s tova moje da se zapusne vsiaka
ekzotika, estestveno ne biva da si "nagul" i da ochakvash da
>pusnesh i TvOut-a :-).
>
>Uspeh.

Kak da kazha... toa Framebuffer za nishto ne stava. Na kakva konfiguracia
izobshto vyrvi tva? Probval sym go na K6-2 na 300 s Permedia II (toa
bokluk) -- boza otvsjakyde! Syshtata rab'ta na CeleronA na 350 s Intel 740
(a tova veche e videokarta).
Izobshto ne se mychi. E... krasivo e 128x48... kartinki v konzolata...
monitora ne se shashka postojanno kato prevkljuchvash m/u suX-a i
consolite... ma bokluk be:)

Inache driverz za Savazha nenam de ima.

BTW tva Framebuffera ne trugva na sjakva exotika -- iska VESA 2.0 (dosta
exotix go imat) ili da e ot 4-5-tte specialni gosti (kat' Perverzia II
napr.).

Kato si namerih XF86_3Dlabs bideh krajno oshtastliven ;^)

rrregrdszsz
v0rbe

(PS)btw... ima li MINIX fan-ove tuka? Run-vam 'din dosminix here, ma imam
serious problems with its psip driver/ppp dameon/kernel? Abe kato mi e kofti
liniata i se panira grymko.

are :^)