Re: [Re: lug-bg: Luspeneto]

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: Luspeneto]
  • From: boukov@xxxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: 11 Oct 99 01:14:33 PDT

"Victor Ivanov" <v0rbiz@xxxxxxxxxxx> wrote:

>Na edno porjadychno script-kidde sa mu nuzhni 5 min sled porednoto
poseshtenie na wootshell za da otrie novichyk Redhat *.*... sorry ama si e
taka. RedHat e bokluk bezpodoben. Rc-tata sa mu protivna istoria! Neznam
izobshto njakoj gledkal li e tam... Razbira se che vseki linux mozhe da se
odjala do neuznavaemost, za da byde zashtiten ot pikljovci wannabees i t.n.
>Slacka osven che e malko po-stable (malko obache), e po-razbiraemo
slozhen... RedHat udrja na windows... brrr. Ama Linsuxa si e Linsux...
Serioznite hora polzvat FreeBSD...:^). Che kakvo mu ima? Instalaciata e
po-lesna ot tazi na RedHack, ima poveche paketi i ot SuxSe, po-stabilen e ot
>Slack... pyk az lichno predpochitam djavolite pred pingvinite.
Ym, ne se opitvam da si natrapvam mnenieto btw, i az sym syglasen che ne
trjabva da se spori na tazi tema. Prosto mi stava njakak si gadno kato cheta
kak njakoj hvali takyv dokazan bokluk.

>regards,
v0rbiz

Victore,

Dori da imashe neshto vjarno v tova, deto go razpravjash, sbyrkal si adresa.
Tova ne e mail-list na hora, koito se chudjat s kakvo da smenjat Linux-a. Nie
_haresvame_ Linux. Az njamam nishto protiv BSD-tata, ama ako si mislish, che
im pravish usluga, kato gi probutvash po toja nachin, mnogo byrkash.
Izglezhdash tochno kato wannabe scrip-kiddie s toja ton i s toja psevdonim.
Smjatash, che kato spomenesh nebrezhno RedHat i Slacka vsichki shte reshat,
che naistina si rabotil s tjah. Tuk ne sme tolkova 31337 d00dz, che da sme
najasno koe kakyv bokluk e. Kato ti stane pak gadno, dishaj dylboko i gledaj
na drugata strana.

Petko

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at http://webmail.netscape.com.