Re: lug-bg: Luspeneto

  • Subject: Re: lug-bg: Luspeneto
  • From: mapc@xxxxxxxxxxxx (mapc)
  • Date: Mon, 11 Oct 1999 14:52:10 +0000

ZDRAVEITE KAVGADZII :)

Da se izcepia i az :P
Pak zapochnahme vechnata tema za kokoshkata i iaiceto - koia da e  OS
koi linux da e i koi unix, ili unixopodoben.

Znachi za 1 godina i polovina sym instaliral i probval slednite:

RedHat 4.0
RedHat 4.1
RedHat 5.2
RedHat 6.0
Slackware 3.5
Slackware 3.6
Slackware 4.0
FreeBSD 2.2.2 (ili 2.2.x kakto pishe v nego)
FreeBSD 2.2.7 (ili 2.27 kakto kazvat niakoi)
OpenBSD 2.5
(predstoi mi puskane i na NetBSD)
I vsichkite tezi si gi dyrza v bibliotekata - moze da mi potriabvat niakoga...

Moga da kaza che imam niakakvi poznania veche i obsti
vpechatlenia.

GENERALNIA IZVOD E SLEDNIA - NE E VAZNO KOI KAKVO IZPOLZVA,
A KAKVO PRAVI S NEGO !

Taka che polzvaite nestata im po prednaznachenie - taka kakto praviat horata "na_zapad",
a ne s cel fuknia - gyzarchene.

Niakoi tuk kaza che 50% ot developers polzvat RH - vkluchitelno i az, si go polzvam
zastoto dosega ne mi se e sluchilo da pusna nesto za kompilirane i da mi kaze, che mu
lipsva biblioteka, razbirase za internet voina RH nestava, no kakvo ot tova.

Za desktop mashina - RH, slackware

Za server mashina - OpenBSD - za spravka idete i vizte statistikite,
kazvat , che niama registrirano hachvane na tazi OS i pishe zasto.

V kysti v momenta sym s FreeBSD 2.27, na rabota sym s RH mashini - zastoto
triabva da rabotia, a ne da hodia po irc da se zaiazdam ;-)

Taka che - niama miasto za kavga - da rabotim zaedno.

Iskam da pomolia niakoi ot organizatorite na  tozi list da mi prati majordomo
softwareto. I da pusnem edna maillista za OpenBSD  i FreeBSD lubiteli, na men systo mi
haresva i imam niakakvi predpochitania za server mashini.
v0rbe ste e specialno pokanen pocheten chlen, a tuk ste si prodylzim
linuxoidstvoto.

tova e.
mapc@xxxxxxxxxxxx

  • Относно: