Re: [Re: [lug-bg: partition repair]]

  • Subject: Re: [Re: [lug-bg: partition repair]]
  • From: boukov@xxxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: 14 Oct 99 02:14:42 PDT

Syzhaljavam, che sam si otgovarjam, ama se setih, che i debug na DOS chete v
pametta diskovi sektori, a posle mozhesh da tyrsish v tjah napr. FFFFFF ili
po-dylgo, za da ne hvashta sluchajnite. Zabravil sym tochnite komandi.
Uspeh!

Petko Boukov <boukov@xxxxxxxxxxxx> wrote:
George Akabaliev <george@xxxxxxxxx> wrote:
>Edna programa za izborite mi skapa MBR i Partition Table na diska >(6.4GB),
naprawo mi se rewe :(
>Niakoj da znae utility, koeto skkanira diska i wyzstanowiawa Part. Table
>(neshto kato undelete pri fajlowite sistemi)? Imam hda1: winFAT32 (b
>type); hda2: Linux swap; hda3: Linux native. Oba4e ne im pomnia koj kolko
>beshe goliam. Ako im znaeh koj otkyde do kyde se namira sigurno shtiah da
>se oprawa, shtoto file system ne sa barani.
>Dano niakoj move da pomogne!!!
>
>Gogo

Ami ne znam da ima utility, zashtoto tova si go pravish s fdisk. Na DOS
fdisk-a ti zabyrsva i \ i FAT, a Linux-kijat, dokolkoto znam ne ti pipa
nishto
drugo. Problemyt e samo da vyzstanovish tochnite golemini na partition-ite.
Tri partition-a ne sa mnogo. Swap-a predpolagam shte e naj-lesno, ponezhe
znaesh spored RAM-a kolko si zadal. Ostava da razberesh kyde svyrshva FAT32.

Opitaj da rechem da go startirash sys DOS systemna disketa i s Norton Disk
Editor da tyrsish njakakva kombinacija simvoli. Dokolkoto si spomnjam DOS
format-a zapisvashe navsjakyde FF, tyj che ako nikoga ne si napylval celija
partition, to nakraja shte imash mnogo takiva. Kydeto vidish che svyrshvat,
znachi zapochva swap-a. Za da trygne DE obache, shte tryabva da kazhesh v
MBR,
che imash samo edin partition, kojto zaema celija disk.

Ne znam dali shte stane, ama v kraja na kraishtata vsichki polzvat
512-byte-ovi sektori, tyj che zashto ne.

Petko

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at http://webmail.netscape.com.