Re: lug-bg:Nachinaesht

  • Subject: Re: lug-bg:Nachinaesht
  • From: penev@xxxxxxxx (Alexander Penev)
  • Date: Tue, 26 Oct 1999 14:31:38 +0200

Ne znam kakvi sa cenite na tezi uslugi v BG, no tozi nachin na flat tax maj ne e
mnogo udachen. Primer za server:
Da rechem server za 50$. Emi edin shte poiska "chist" webserver kojto s
standarten hw i da rechem redhat 6.0 shte go instalirash za 1 chas, a drug shte
poiska ot teb server s dns, sendmail, apache, mysql, php, majordomo, firewall,
forwarding na mailovete kum vutreshen exchange server , samba server vkluchen v
NT Domaina i t.n. Emi ako go napravish za po-malko ot 30 chasa bravo ti kazvam
(ako ne si go pravil veche edno kum edno)
Za tova mislja (samo moe mnenie) che e dobre da se organizirate tuk (maj-80% ot
sysadminite na Linux v BG sa v taja grupa) i da si napravite paketi ot roda
"linux server s tezi i tezi serveri cena edi kakva si" i za vsichko dopulnitelno
edi kolko si na chas.

  • Във връзка с: