lug-bg: Ceni i podbivane

  • Subject: lug-bg: Ceni i podbivane
  • From: boukov@xxxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: 26 Oct 99 05:55:14 PDT

"Radoslav Tzvetkov" <rtzv@xxxxxxxxxxxx> wrote:
>    Zdrasti na vsichki :-)
>
>reshih da zasegna edna tema kojato ne sym ja vidjal v napisanoto.
>
>Ne e li dobre da ima obshta i orientirovychna ugovorka kakva e ZENATA
>instlazijata na Linux i kakva e ZENATA na konfiguriraneto na njakakyv si
>server pod Linux.
>Neka da ne vi zvuchi typo, NO MI PISNA RAZNI TIPOVE S PARI DA NI >IZPOLZVAT
TRUDA POCHITI BEZPLATNO

>Vseki ot nas e zagubi vreme nervi i sredstva v uchene ---- e neka teja >deto
gi myrzi da si plashtat (ne stava vypros za po-mladite prijateli, na >koito
vsichki pomagame s radost). Imam predvid typite kopeleta s pari, za >koito
njakoi ot nas rabotjat. MNOGO CHESTO TRuda na SysAdmina ( ili ako >samo
instalirate) ne se plasha dostatychno dobre.

>    E ako ugovorim po 30-50 $ za komersialna instalacija (na standarten
>hardware) mislja che e dobre. Kato v poslednoto ne vkvjuchvam nito >poddryzka
nito konfigurirane.

>    Moze bi s poslednoto shte si pomognem, kato ne si podbivame cenite, a >i
vseki rzbere che i nie smehora i nie iskame da si kupim po-byrzi i >po-moshni
mashini i (moze bi po-dobro kafe :-)))

>    rado

Tova e izkljuchitelno vazhna tema. Rabotil sym kato prevodach na honorar i sym
se uveril, che njama prekaleno nisko zaplashtane. Vinagi shte se nameri
njakoj, deto da go napravi za po-malko pari. Verno che gramotnite hora (s
bylgarskija, ne s drugo) u nas ne sa mnogo, ama pri computer-a chovek pone
shte pochuvstva razlikata, ako ne funkcionira kakto trjabva. Chuval sym, che i
prostitutkite na Dunav most sa po-solidarni i ne davat da im podbivat cenata.

Za sebe si moga da dam slednija primer. Vinagi pomagam bezplatno na rodnini i
prijateli, dori kogato stava vypros za Windows-i, no ako mashinata e u doma.
Ako e v office, znachi nosi pari i togava e redno chovek da vzeme mezhdu 10 i
30 leva na chas v zavisimost ot tova kolko slozhen softwear kachva i kakvi
nastrojki iziskva.

Ami che bojadzhiite i fajansadzhiite vzimat povache pari. A kato si trygnat,
vsichki se vajkat kak sa gi obrali i sa si ostavili rycete, sled koeto pak gi
vikat. Ako se napravish na dobyr i mu vzemesh po-malko pari na novobogasha,
samo shte si spechelish prezrenieto mu. Ne si li otstojavame interesite, nikoj
njama da ni uvazhava kato syslovie.

Shte pomolja Rado samo, kogato zapochva nova tema, da j slaga i nov topic, za
da se orientira chovek po-lesno.

Petko

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at http://webmail.netscape.com.