RE: : lug-bg:ceni

  • Subject: RE: : lug-bg:ceni
  • From: christot@xxxxxxxxxx (Christo Todorov)
  • Date: Wed, 27 Oct 1999 21:47:56 +0300

Vse pak da ne zabraviame che osnovnata ideia na Linux e free to i
obuchenieto na horata v sveta na istinskite neshta, a ako vzemete da
prochetete po vnimatelno GNU licenziata shte vidite che e nai malkoto
nepochteno da iskash pari na niakoi da mu kachish da recheme KDE
Predstaveti se che onezi zadnici ot IBM edno vreme biaha kupili DOSa na
Bilcho i biaha go pusnali s otvoren licenz( to togava ne se e kazvalo taka
no e tribvalo spored men kakto sa razreshili aparatnata chast da ia pravi
koito moje /po-skoro sa propusnali da go zabraniat/ da biaha razreshili i
OS, i sega mojebi niamashe da se kupuvat 300 Mhz PC samo za da moje da varvi
Windows i da se polzvat kato pisheshti mashini)