lug-bg: Utochnenie

  • Subject: lug-bg: Utochnenie
  • From: penko@xxxxxxxx (Penko Hirstov)
  • Date: Wed, 3 Nov 1999 17:53:03 +0200

Blagodarq na wsichki koito se otzowaha na problema mi i shte dam malko podrobnosti:
Az se samnqwam naj mnogo w chipseta i podoziram che drajwera ne e sawsem izrqden. Neznam da li procesora, kojto mi e sajriks, poluchawa prawilni instrukcii , ponezhe linuxa go set-wa na pentium 6x86MMX ili neshto takowa maj beshe. Ako go naprawq na 386 neznam da li nqma da e po-dobre. A inache ram-a mislq che e dostatychen za linux - 32Mb. A PC- to mi zaspiwa napylno, dori ne moga da go wkaram w stend-baj rezhim.
Ne sam siguren dali ne sam si narushil strukturata na harddiska, zashtotona nqkolko pati po wreme na instalaciqta se poluchawashe nqkakyw kill signal i q prekyswashe. Mozhe ot towa da oma nqkakwi loshi sectori po diska i ot tam da se poluchava failova sistema s greshki. A i neznam towa kak da go prowerq.
P.P.
imam instalacionen RedHat 5.2 kojto se darzhi dosta po stabilno no tam ne moga da startiram X (a bez nego mi e dosta trudno), ponezhe nqma drajwer za SiS5597/98 a w RH 6.0 ima imam i edin disk RedHat 6.0 Contrib i tam sigurno go ima tozi drajver no neznam nito kak se kazwa nito  kak da go instaliram pod RH 5.2 prez konzola. Opitwah nqkolko pati da instaliram razni X-rpm -i no mi dawa konflikt s razni drugi fajlowe.