Re: lug-bg: Utochnenie

  • Subject: Re: lug-bg: Utochnenie
  • From: altea@xxxxxx (AAltea SSI)
  • Date: Wed, 3 Nov 1999 21:07:40 +0100

Zdravo- zivo;
    -----Original Message-----
    From: Penko Hirstov <penko@xxxxxxxx>
    To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxx <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxx>
    Date: 03 îÏÅÍ×ÒÉ 1999 Ç. 18:21
    Subject: lug-bg: Utochnenie

    Blagodarq na wsichki koito se otzowaha na problema mi i shte dam malko podrobnosti:
    Az se samnqwam naj mnogo w chipseta i podoziram che drajwera ne e sawsem izrqden. Neznam da li procesora, kojto mi e sajriks, poluchawa prawilni instrukcii , ponezhe linuxa go set-wa na pentium 6x86MMX ili neshto takowa maj beshe. Ako go naprawq na 386 neznam da li nqma da e po-dobre. A inache ram-a mislq che e dostatychen za linux - 32Mb. A PC- to mi zaspiwa napylno, dori ne moga da go wkaram w stend-baj rezhim.
    Ne sam siguren dali ne sam si narushil strukturata na harddiska, zashtotona nqkolko pati po wreme na instalaciqta se poluchawashe nqkakyw kill signal i q prekyswashe. Mozhe ot towa da oma nqkakwi loshi sectori po diska i ot tam da se poluchava failova sistema s greshki. A i neznam towa kak da go prowerq.
    P.P.

    Ponjakoga, kogato CD-to e kalpavo se slushva da se kill-ne istalacijata.
    Ako imash mjasto na diska prehvurli Cjalata Direktorija
    /mnt/cdRom/RedHat na otdelen partition i instaliraj ottam
    ste ti e nuzno da si napravish supp disk
    sus rawrate.exe ili dd i supp.img, poveshe podrobnosti na install-diska, papka /mnt/cdrom/dosutils

    imam instalacionen RedHat 5.2 kojto se darzhi dosta po stabilno no tam ne moga da startiram X (a bez nego mi e dosta trudno), ponezhe nqma drajwer za SiS5597/98 a w RH 6.0 ima imam i edin disk RedHat 6.0 Contrib i tam sigurno go ima tozi drajver no neznam nito kak se kazwa nito  kak da go instaliram pod RH 5.2 prez konzola. Opitwah nqkolko pati da instaliram razni X-rpm -i no mi dawa konflikt s razni drugi fajlowe.

    stom imash RedHat5.2 i sus nego e po-dobre pishi koi ti e servera - SVGA ili S3, ste ti izpratja SRPM(paketa vuv RPM format na Source ot distribucijata na RedHat6, ste si gu prekompilirash i ste si go slozish. Vsichko tova stava vuv Konzola. Ako imash Aver sus pulna distribucija -RH6, to  SRPMS sna X86Free sa na disk-2, da ne ti tovarja E-mail trafika
    prekompiliraneto stava po slednija nashin
    1. slagash SRPMS paketa vuv /usr/src/redhat/SRPMC
    2.#cd /usr/src/redhat/SRPMS
    3.rpm --rebuild X86Free_SVGA.src.rpm
    4. vuv papka /usr/src/redhat/RPMC e prekompiliranija paket
    5. cd /usr/src/redhat/RPMC
    6. rpm X86Free_SVGA.rpm
    e, gor- dolu tva e, moze i da imash problemi che njama njakoja bibl, ama tja se kashva, na RH tva mu e dobre she pone biblioteki vuv paketen vid ima baja - samo trjabva da znaesh koja vuv koi paket e, az za tova si gi kashvam vsichkite!!!!!!!!!!!!!

    Uspeh
    Pepo Koko
    altea@xxxxxx