Re: [Re: lug-bg: Date: Thu, 4 Nov 1999 12:50:00 +0200 ]

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: Date: Thu, 4 Nov 1999 12:50:00 +0200 ]
  • From: boukov@xxxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: 4 Nov 99 07:02:14 PST

Julian Stoev <stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

>Kato za tvoite celi, napylno legalno mozesh da go vzemesh ot:
>ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-6.1/
>
>Kato mu sviknesh, togava shte si reshish dali tazi FTP versia ti haresva
>ili iskash da platish za CD-to.
>Razlikite sa minimalni.
>
>--JS

se da mina na Linux. V momenta izpolzvam winnt4.0 i mi pisna ot >>glupostite
na microsoft

Mozhesh da poglednesh i ftp://ftp.cdrom.com/pub/linux/ Tam izboryt e
po-goljam, ama ne vsichko e za PC. linuxppc i mklinux sa naprimer versii za
Mac. Nadjavam se vryzkata ti da e dobra :)

BTW ne znam da ima razlika mezhdu FTP versijata i tazi na CD-ROM. Ima smisyl
vse pak da kupish komersialnata versija 1. zashtoto na vtorija disk
poluchavash vsichki source-ove (mmm, vkusno), i 2. za da gi podkrepish, tyj
kato RedHat doprinasjat mnogo za svobodnija kod s rpm, PAM, plashtat na
razrabotchici i ot GNOME, i ot KDE lagera i pr. Vsyshtnost source code-a
syshto se smykva svobodno, tyj che ostava samo 2.

Petko

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at http://webmail.netscape.com.