Re: lug-bg: traffic balance

  • Subject: Re: lug-bg: traffic balance
  • From: luben@xxxxxxxxxxx (luben karavelov)
  • Date: Sun, 07 Nov 1999 04:54:55 +0200

vasil@xxxxxxxxxxxxxxx wrote:

> Stupka po stupka:
> 1) Vzemash si 2.2.x kernel i go kompilirash sus poddruzhka za TEQL
> scheduler(tova e v networking options/QoS....)
> 2) Svalqsh si iproute2 paketa ot ftp.inr.ac.ru/ip-routing i go slagash
> 3) V paketa ima programata tc. Operirash s neq po sledniq nachin:
> tc qdisc add dev <ustrojstvo> root teql0
> Kato ustrojstovoto ti e ppp0,ppp5,sl1 i t.n.Pri mene sa 2 ppp-ustrojstav i
> sum si slozhil da se puska tova v ip-up scripta,i v ip-down da se pravi
> sushtoto,samo che s del vmesto add.
> [...]

merci za saveta, no ne znam deli shte mi svarshi tova
rabota. shte obiasnia po-podrobno. dvete naeti
linii sa na sinhronni portove i modemite sa svarzani kam
localnata mreza (eth) sas sobstveni ip-ta, koito se iaviavat
gw v routing tablicite. v momenta routiram edni uslugi prez
ednata linia, a drugi prez drugata, no tova e vremenno reshenie.(dvete
linii sa kam razlichni mrezi, a ne kam edna)
Ako imate niakakvo predlozenie, kazvaite.
I nai-vaznoto. kade ima documentacia za tc, zashtoto v
iproute2 niama.

luben