Re: lug-bg: ppp?

  • Subject: Re: lug-bg: ppp?
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Wed, 10 Nov 1999 01:16:35 +0200

Ivaylo Sredkov wrote:

> ne znam kak da i izpratq files ili da izteglq ot neq files i realno moga samo da
> redaktiram i da puskam i spiram programi pri neq. Nqkoj ima li ideq kak da postigna
> prehwyrlqne na files w dwete posoki?

a kak se vruzvash inache? s telnet? po sushtiq nachin trqbva da mojesh
da pusnesh i ftp, ako startirash ftpd-to na edna ot dvete mashini.

ili izobshto ne polzvash ppp, a samo terminal prez minicom?

> Move bi trqbwa da si dam falshiw IP adres, za da moga ot neiniq PC da se vyrva na
> moeto ftp? Ne znam obace kak da napravq nomera s falshiwiq IP. Az sym na Slakwer

za da imash raboteshto ppp taka ili inache trqbva da imash dva IP adresa

> 4.0. Daite akyl!

na komandniq red na pppd-to, koeto te posreshta pishesh neshto kato
192.168.0.1:192.168.0.2

purvoto shte e nejniq adres, vtoroto tvoq. moje da si gi slojish i v
/etc/hosts ako iskash i t.n.

> Oshte edin wypros- syshtestwuwa li w linux neshto kato selfextractor -t. e. kak
> move da se naprawi samorazgryshtasht se arhiw?

za imane sigurno ima, ama za kakvo ti e ... ako nqkoj ima problemi s tar
moje da polzva mc - ima sushtite funkcii za kopirane ot arhivi kato
nc-to.

btw ako shte pravish neshto prez mrejata po-hubavo da polzvash ssh i scp
vmesto telnet i ftp - po-sigurno e - inache stavat greshki,  a ima i
vuzmojnost za run-time kompresiq.

zezo

  • Във връзка с:
    • Re: lug-bg: ppp?