Re: lug-bg: www.linux-bulgaria.org/new/new

  • Subject: Re: lug-bg: www.linux-bulgaria.org/new/new
  • From: peterval@xxxxxxxxxxx (Peter Valtchev)
  • Date: Thu, 11 Nov 1999 22:08:20 +0200

Zna4i parvo za netscape - nishto mu niama na javata, a e pri teb
problema mai. Pri men e sashtoto. I az si misleh 4e mi kill-va netscape
i zatova sam ia disable - drug na4in ne namerih :( No mejdu drugoto dava
greshka : Bus error. Ne znam kakvo shte re4e tova, no e ot netscape :))
A za kirilicata - ami az ne sam kiriliziral nishto, osven 4e sam
instaliral packeta XFree86-cyrillic-fonts, koito mi e napalno
dostata4en. Netscape mi 4ete kirilicata - na men ne mi triabva da pisha.
No tozi site taka i ne mojah da go vidia :) Nego ne shte da mi go
pokaje, moje bi zashtoto kato ste go pravili e zadaden niakakav font ot
Windows - ne sam gledal source na stranicata, no predpolagam. Ina4e
drugi stranici, naprimer dir.bg mi gi pokazva bez problems.
A vaprosa za netscape e mnogo interesen, az ot dosta vreme se 4udia za
tozi Bus error. Taka daje i moiata stranica ne moga da si vidia kato
horata :))
Niakoi ako e nameril razreshenie ...

Napalno sam saglasen 4e kato stava vapros za neshto balgarsko e sramno
da e na latinica, no za jalost... rabotite s kirilicata vaobshte ne
stoiat tolkova prosto. Az nikoga ne sam se naemal da si kiriliziram
vsi4ko, no i ne vijdam pri4ina.
Spored men dobro razreshenie shte e ako ne zadavash <font="xxx"> - mahni
tezi raboti ot html file-a i problema pone pri men shte se opravi, no
smiatam 4e ne sam edinstven. Po princip netscape moje da se nakara i da
prenebregva fonta i da si polzva default, no ne e tam rabotata.

eraZer, http://web.dir.bg/peter